niedziela, 12 maja 2013

Niedzielne śniadanko poproszę !


Tak jak wczoraj pisałam dzisiaj będzie post jak zrobić szybkie, tanie i smaczne śniadanko ;) 
Oczywiście może to być i podwieczorek, kolacja i przekąska. Jeśli ktoś lubi parówki to myślę, że skusi się na mój przepis. Zaczniemy od tego, że niezbędne nam będą: świeże bułeczki, masło, parówki (ja kupuję 
w Lidlu te o dużej zawartości mięsa drobiowego), ser tostowy w plastrach.
 Można dodać wedle uznania: pomidora, ogórka jak kto woli może znaleźć się i ketchup. 
Ja jednak zostałam przy tradycyjnym przepisie. 
Przygotowanie: 10 minut ;)
Pieczemy w piekarniku, albo w mikrofali do momentu aż ser się stopi. 
Zapraszam do oglądania i oczywiście zachęcam do odwiedzania bloga kulinarnego mojej Małgosi. Przedsmak jej talentu kulinarnego znajdziecie tutaj!, natomiast więcej jej pyszności na stronie /http://www.tastymargaret.blogspot.com/ 

PS. Pamiętajcie o doborze odpowiedniego pomocnika prac! Mi pomagałam Mania ;)
Smacznego!

♥♥♥♥♥♥♥♥


A przy okazji przedsmak kolejnej stylizacji. 
Asymetryczna spódniczka, którą sama zrobiłam z sukienki, kupionej rok temu.
Miała okropną wiązaną górę, a jej długość była nijaka, ani długa ani krótka, więc jak to mówi moja mama uwaliłam ją i proszę co powstało.
Zachęcam Was do odświeżania starych ciuchów warto ! ;)
Buziaczki ;*

1 komentarz:

  1. spróbowałem, wyszło bardzo dobre ale nawet w połowie nie wyglądało tak dobrze jak Twoje ;)
    P.S. bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń