wtorek, 27 sierpnia 2013

Uciekająca Panna Młoda


Witam kochani! 
Po krótkiej przerwie znów jestem. Troszkę ostatnio zamieszało mi się życie, ale na dobre mi to wyszło. Jak wiadomo, żeby wszystko nabrało sensu, trzeba znaleźć sobie jakąś pasję, która będzie nas motywować do działania, do wstania z łóżka, do życia ! Tak jest ze mną, właśnie wracam do żywych 
i tym razem nie wrzucam poradników, stylizacji a... sesję zdjęciową Małgosi. Ruszam z kilkoma projektami, muszę przyznać, że  sprawiają mi one strasznie dużą radość. Zapraszam do oglądania. ;) 


2 komentarze:

  1. Polecasz jakieś miejsca na sesję ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Lublin to stare miasto ma w sobie taki świetny klimat, że można tam zrealizować wiele ciekawych pomysłów :) sama ostatnio zrealizowałam projekty na wsi, pole, kościół :) tak naprawdę wszędzie można zrobić sesję zależy od pomysłu ;) pozdrawiam

      Usuń